Min första anställningsintervju!

Hej kära blogg!
Idag har jag varit på min första anställningsintervju och jag känner mig oerhört lättad. Det var mycket lättare att slappna av och finna orden än jag väntat, och vem vet kanske lyckas jag få supportjobbet på Telia? Jaja, min lycka till trots ska man ju inte ropa hej än. Mina mått av framgång kanske är låga jämfört med andra sökandes och med jantelagen i bakhuvudet törs jag inte annat än att visa min ödmjuka sida och lämna resten åt fru fortuna.
Dagens låt blir den riktigt underbara lilla låten "What Have You Done" med det (för mig) nyupptäckta bandet "No Shave November" Blogglistan No Shave November – What Have You Done?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0