Nya tider!!!

Hej kära blogg!
Idag kommer jag med något dåliga nyheter då jag efter samtal med merparten av mitt tilltänkta, inom kort nystartade band fått reda på att två medlemmar inte kan vara med, pga. flytt till annan ort. Detta innebär med största sannolikhet att det inte blir något nytt band och jag tvingas därför börja producera låtar helt på egen hand. Dock kommer jag att jobba vidare på låtarna, men tänker även försöka framställa mer dansant musik för dance/house-scenen och är du en samarbetsvillig kvinnlig solist; hör gärna av dig! Det vore oerhört roligt att kunna utforska lite nya tonalitala spektrum i det kvinnliga vokalregistret!
Utöver de dåliga nyheterna har jag några mycket goda! Jag och Marcus Larsson ( också känd som "Macke Larsson") ska snart skicka in vårt melodifestivalbidrag som vi önskar kommer sjungas av Johan Palm.
Dagens låt blir därför, Johan Palm till ära "More To Her Than Meets The Eye"
Johan Palm – More To Her Than Meets The Eye
Jag ber så mycket om ursäkt för gårdagens brist på inlägg och eftersom varje dag tillägnas en låt kommer gårdagens låt idag.
The Killers – Mr. Brightside
Blogglistan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0