Ny i bloggvärlden!

Hej kära blogg!
Mitt namn är Andreas och jag är som ni säkert förstått mörkhårig och jag har tänkt starta den här bloggen som ett substitut för min frihet då jag är på rymmen och har myndigheterna efter mig... Nej så spännande är det inte riktigt. Orsaken till min blogg grundar sig mer i att  jag alltid är mycket eller ibland rentav abnormt nyfiken på vad folk har för sig och därav tänkte att någon, kanske någon har samma brinnande intresse för mig och mitt liv (-not).

Namnet "Brunett Andreas" valde jag eftersom Blondin Bella nått enorma framgångar och skövlat hem storkovan med ett hårfärgsrelaterat namn. Alla vill vi ha en del av kakan och även fast jag inte är lika nischad åt just mode tror jag att min något mer musikaliska om än tankspridda inriktning ska kunna attrahera er läsare. Om annat får jag väl vika ut mig :O
Jag är i alla fall fast besluten om att "blogga järnet" om mina inspelningar och upptåg!
Ha det till nästa gång!

Kommentarer
Postat av: LiNA

Hahaha himla fint vill jag säga :D

2010-08-09 @ 15:25:57
URL: http://cutitoff.blogg.se/
Postat av: Elsuuuuuuus

kommer läsa den här bloggen flitigt <3

2010-08-09 @ 23:07:54
Postat av: Peter Sjöholm

Fan va nice Andreas! :D haha! Keep it coming

2010-08-13 @ 18:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0