Längesen nu!

Hej kära blogg, det var längesen nu.
Jag ber så hemskt mycket om ursäkt, men ska man ha nå't att skriva om livet måste man leva det också. Sedan jag skrev sist har jag hunnit göra en hel del och jag tänkte summera allt i detta inlägg.
I lördags hängde jag med Joakim och Kristin och vi planerade inför vårt ledarskap å de yngres vägnar under lägret "Bygget" (vilket, för alla nyfikna börjar i morgon). Vi började dagen hemma hos Kristin där vi gick igenom det praktiska; Schema, planering, rekvisita etc. varefter vi drog och åt thaimat. Den senare delen av dagen spenderades hemma hos mig ( i studion). Där fixade vi alla bakgrundsspår och det sista på temalåten.
Söndagen var relativt händelselös. Jag cyklade en runda och såg "Cleo".
Under måndagen passade jag på att träffa Mathias som jag inte träffat på mycket länge. Vi åt kinamat och pratade om livet och dess bestyr.
Tisdagen ägnade jag åt att mixa färdigt låtarna till lägret och slipa på Crucial Sentence's gitarrsound.
Idag har jag och Lundis varit ute och sprungit en "tvåmilare", vilket var otroligt skönt. Lundis är en utomordentlig långdistanslöpare och det är alltid kul att springa med någon som håller samma takt. Milen följdes senare under dagen upp av ett gympass.
I morgon bär det av till Halmstad och Bygget! Det kommer bli jättekul och jag hoppas att få träffa många bekanta från olika delar av landet.
Jag vill också passa på att önska min käre lillebror ett varmt "Lycka till" då han tar över mitt arv på den förnämliga gymnasieskolan Donnergymnasiet i morgon.

Kommentarer
Postat av: LiNA

sv: haha jag är inte lika klen som dig ;) men en massagestol hade inte vart helt fel ^^

2010-08-19 @ 10:06:11
URL: http://cutitoff.blogg.se/
Postat av: "Lundis"

Woho, jag är kändis!

2010-08-23 @ 11:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0