Hos Farmor och Farfar igår!!!!

Hej kära blogg!
Igår ägnade jag dagen åt att redigera och mixa lite musik i cubase. Efter att tiden runnit iväg ganska rejält cyklade jag vid halv- fyratiden hem till farmor och farfar i Biskopsgården. Det var som vanligt mycket spännande att lyssna på deras historier om svunna tider och gamla dagar. Farfar tipsade mig om att söka ett jobb på Coop, vilket jag ska göra idag. Farmor ville också, innan jag cyklade hem klä mig i en lång regnkappa med matchande sylvester mot det hårda regnvädret, men som tur var lättade regnet under min vistelse hos farmor och farfar och jag klarade mig utan regnutstyrsel.
Farfar hade några annorlunda rullband hemma som han gärna ville ha avspelade till cd. Dock hade han inte kvar bandspelaren och Revoxen i min studio spelar inte formatet.
Är det någon som har en äldre bandspelare för band i storleken 13-15 cm i diameter (intakt sådan "mint condition") vore det sjyst om jag fick låna eller kanske köpa denna för en billig penning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0